Mnogi vozači u Srbiji su ovih dana osetili nemoć
svojih automobila zbog snega i leda koji su okovali puteve širom zemlje.
Mnogi, ali ne i svi. Vozači "Stojadina" su mirne duše mogli da sednu za
volan svog "keca" i punim gasom voze i po zavejanim planinskim putevima
- tako barem poručuje stara promotivna reklama za Zastavu "101".
Zastava "101" u punoj snazi
Mi vam nikako ne preporučujemo brzu vožnju po snegu, a pored lepog krajolika koji možete videti u ovoj staroj reklami za jugoslovensku verziju FIAT-a 128, u njoj možete saznati da "stojadin" nudi živahan motor, pouzdane kočnice i da odlično leži na putu.
Svakako tvrdimo da marketinški tim Zastave nije imao bezbednost na prvom mestu kada je na ovaj način promovisao popularnog "keca", a šta im je bilo na pameti kada su radili letnju promotivnu reklamu za isti auto, apsolutno ne možemo da dokučimo.
Elegancija "stojadina" je u ovoj reklami upoređena sa violončelistom koji muzicira na plaži, dok se, pomalo misteriozni "kec" bez vozača približava kroz talase, a slogan na kraju prosto objašnjava da se lepoti i savršenstvu ne može odoleti.
U svakom slučaju, Zastava "101" je često nailazila na podsmeh i kritike, ali ne treba zaboraviti da je to najuspešniji model jugoslovenske auto industrije koji je proizveden u daleko većem broju od "fiće" i "juga".
Svakako se treba podsetiti da je FIAT 128, na kome je "kec" i zasnovan, bio proglašen za najbolji auto 1970. godine, i da je praktično bio prvi moderni hečbek na svetu, pojavivši se na tržištu tri godine pre Golfa.
Нема коментара:
Постави коментар