BMW grupa nastavlja sa dobrom prodajom u 2012. godini. Kupcima
širom sveta u aprilu je isporučeno 145.505 primeraka BMW, MINI i
Rolls-Royce automobila, što predstavlja rast od 6,1 odsto u odnosu na
isti mesec 2011. i, ujedno, istorijski najbolji rezultat u aprilu
mesecu.
Tako
je ukupna prodaja ove automobilske grupe za prva četiri meseca tekuće
godine dostigla 571.040 jedinica, ili 9,8 procenata više nego u periodu
januar-april 2011.
U BMW-u kažu da je povećanju isporuka doprinela i sve šira game modela ovog proizvođača, a bavarska kompanija očekuju da se trend rasta nastavi i u budućnosti pojavljivanjem na tržištu novih modela poput Serije 6 Gran Coupe.
Rast prodaje zabeležen je u gotovo svim svetskim regionima, pa je tako u Aziji u aprilu isporučeno 39.770 vozila (rast od 25,1 %), od čega samo u Kini 27.197 jedinica (+30.8%).
U SAD prodato je 26.793 automobila (više za 6.1% u odnosu na april 2011.), dok je u Evropi zabeležen manji pad od 2 odsto – plasirano je 68.033 vozila BMW grupe.
Na
domaćem tržištu prodato je 27.192 automobila marki BMW i MINI, što
predstavlja rast od 6,2 %. Ako se posmatra BMW kao izdvojen brend, Nemci
su u aprilu 2012. kupili 23.420 novih automobila ovog proizvođača, čime
je ostvareno povećanje isporuka za 7,1 % u odnosu na isti mesec 2011.
godine.
Globalno, u aprilu je prodato ukupno 121.476 vozila marke BMW (rast od 7,4 %), a u prva četiri meseca 2012. godine 478.030 automobila (+10.1% u odnosu na isti period 2011.).
MINI je, međutim, u aprilu 2012. zabeležio mali pad u prodaji. U tom mesecu kupcima je širom sveta isporučeno 23.789 MINI-ja (-0,2 %).
Interesantno je da je u tom istom periodu MINI postigao izuzetno dobre rezultate u Francuskoj (+22.2%) i Italiji (+13.9%), iako su ove dve zemlje imale pad prodaje novih automobila. Značajan rast prodaje postignut je i u Japanu (+32.4%), Kini (+36.1%) i Koreji (+50.0%).
U BMW-u kažu da je povećanju isporuka doprinela i sve šira game modela ovog proizvođača, a bavarska kompanija očekuju da se trend rasta nastavi i u budućnosti pojavljivanjem na tržištu novih modela poput Serije 6 Gran Coupe.
Rast prodaje zabeležen je u gotovo svim svetskim regionima, pa je tako u Aziji u aprilu isporučeno 39.770 vozila (rast od 25,1 %), od čega samo u Kini 27.197 jedinica (+30.8%).
U SAD prodato je 26.793 automobila (više za 6.1% u odnosu na april 2011.), dok je u Evropi zabeležen manji pad od 2 odsto – plasirano je 68.033 vozila BMW grupe.
Globalno, u aprilu je prodato ukupno 121.476 vozila marke BMW (rast od 7,4 %), a u prva četiri meseca 2012. godine 478.030 automobila (+10.1% u odnosu na isti period 2011.).
MINI je, međutim, u aprilu 2012. zabeležio mali pad u prodaji. U tom mesecu kupcima je širom sveta isporučeno 23.789 MINI-ja (-0,2 %).
Interesantno je da je u tom istom periodu MINI postigao izuzetno dobre rezultate u Francuskoj (+22.2%) i Italiji (+13.9%), iako su ove dve zemlje imale pad prodaje novih automobila. Značajan rast prodaje postignut je i u Japanu (+32.4%), Kini (+36.1%) i Koreji (+50.0%).
Нема коментара:
Постави коментар